החלטתם לבנות אתר מקצועי בכוחות עצמכם וללא עלות ?
מאמר זה יפרוט בפניכם מספר טיפים מועילים אשר יועילו לאתרכם בנושא קידומו במנוע החיפוש של google. המאמר יפרט את נושא בחירת מילות המפתח לאתרכם והתחרות על מילות מפתח אלה.
ישנם שני מימדים חשובים מאוד בנושא בחירת מילות המפתח:
כמות המחפשים:
ניתן לראות דרך מערכת אדוורדס של גוגל Google Adwords תחת הכלי לתיכנון מילות מפתח. חשוב לראות ואף לקבל רעיונות ומיקודים חדשים.
כמות התחרות:
אפשר לראות בכללי בכלי הנ"ל שמציג את התחרות בעולם של קידום ממומן באבל מנקודת מבטכם. לתחומים שניתן לעשות עליהם קמפיין ממומן יש יחס ישיר של מקדמים באופן אורגני.
בנוסף ניתן לבצע חיפושים בגוגל עם המילה intitle: ולקבל רק את התוצאות שמכילות את הביטוי המסוים שחיפשתם בכותרת העמוד.
מאחר וכל מקדם אתרים שם את מילת המפתח בכותרת העמוד, אנחנו מקבלים בגדול כמה מתחרים יש על הביטוי הזה.
ככול שיש יותר תחרות כך נצטרך להשקיע יותר עבודת קידום.